سایت سازبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
مــــذهـــبي - فــــرهنـــــگي

 

 


( مــــــــــــــــناجـــــــــــــــات )

 بار خدايا، ‌بر‌ محمد ‌و‌ خاندانش درود فرست ‌و‌ ‌ما‌ ‌را‌ ‌از‌ آرزوهاى دور ‌و‌ دراز ‌در‌ امان بدار، ‌و‌ ‌با‌ كردار درست عمر آرزوها ‌را‌ ‌به‌ كوتاهى آر، ‌آن‌ سان ‌كه‌ آرزو نكنيم ساعتى ‌را‌ ‌به‌ ساعتى، روزى ‌را‌ ‌به‌ روزى، نفسير ‌را‌ ‌به‌ نفسى ‌و‌ ‌يا‌ گامى ‌را‌ ‌به‌ گامى بپيونديم. 
بار خدايا، ‌ما‌ ‌را‌ ‌از‌ فريب آرزوها ‌به‌ سلامت دار، ‌از‌ ‌شر‌ ‌آن‌ ‌در‌ پناه خود آر، مرگ ‌را‌ همواره ‌در‌ برابرمان دار، ‌و‌ لحظه ‌اى‌ غفلت ‌از‌ ‌آن‌ ‌را‌ ‌بر‌ ‌ما‌ روا مدار. از كردار شايسته، ‌آن‌ چنان بهره مندمان ساز ‌كه‌ بازگشت ‌به‌ كويت ‌را‌ دير انگاريم، ‌و‌ براى ديدارت لحظه بشماريم، ‌آن‌ سان ‌كه‌ مرگ براى آرامش ‌ما‌ باشد، ‌كه‌ ‌دل‌ بدان بنديم، ‌و‌ آشيان آسايش ‌ما‌ باش، ‌كه‌ ‌به‌ سويش بال بگشاييم، ‌و‌ پناهگاه ‌ما‌ باشد، ‌كه‌ نزديك شدنش ‌را‌ دوست بداريم. بار خدايا، هرگاه مرگ ‌را‌ ‌بر‌ ‌ما‌ فراز آوردى، ‌و‌ ‌آن‌ ‌را‌ ‌به‌ ميهمانى ‌ما‌ فرستادى، ‌ما‌ ‌را‌ ‌از‌ ديدارش نيكبخت گردان، ‌و‌ ‌به‌ قدومش ‌به‌ آرامش رسان، ميهمانى ‌اش‌ ‌را‌ سبب شوربختيمان مساز، ‌و‌ ‌از‌ ديدارش ‌به‌ خواريمان مينداز، ‌آن‌ ‌را‌ درى ‌از‌ درهاى آمرزش، وكليدى ‌از‌ كليدهاى بخشايشت گردان. اى خدايى ‌كه‌ پاداش نكوكاران ‌را‌ ‌بر‌ عهده گرفته اى! ‌و‌ ‌اى‌ آنكه كردار تبهكاران ‌را‌ ‌به‌ صلاح ‌مى‌ برى! ‌ما‌ ‌را‌ ‌در‌ زمره ‌ى‌ هدايت يافتگان بميران ‌نه‌ گمراهان، فرمانبردار بميران، ‌نه‌ نافرمان، توبه كننده بميران ‌نه‌ ‌از‌ گنهكاران ‌و‌ ‌نه‌ ‌از‌ ‌به‌ گنهكارى ‌خو‌ گرفتگان.

فراز ی از مناجات امام سجاد علیه السلام از صحیفه سجادیه



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت18:33---14 خرداد 1394
با سلام خدمت شما و ممنون از مطالب مفیدتون خوشحال میشوم از سایت من هم دیدن کنیدeslamevaghei.blogsky.com

ali
ساعت18:30---12 دی 1393
برای تبادل لینک به ما سر بزن ممنون میشم
http://10cc.rozblog.com


سحربانو
ساعت17:37---12 دی 1393
سلام عباسعلی واعظی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عباسعلی واعظی بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت6:23---10 دی 1393
سلام عباسعلی واعظی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عباسعلی واعظی بهم سر بزن منتظرتم


امر به معروف و نهی از منکر
ساعت11:26---14 آبان 1393
سلام علیکم!
وبلاگ عالی ای دارید.
خواستید به منم یه سر بزنید، دوست داشتید با هم تبادل لینک می کنیم.
موفق باشید.
یا زهرا(س).


محمد
ساعت13:03---9 شهريور 1393
سلام دوست عزیز وبلاگ عالی داری.
می خواستن بگم بعضی از مطالبت کپی کردم در وبلاگ خودم گذاشتم خواستم اجازه بگیرم
پاسخ:با سلام از عنایت و لطف شما متشکرم .هر گونه برداشت از مطالب بلامانع و هزینه اش فقط ‍‍5 صلوات بر محمد و آل محمد است ضمنا حتما به دیدن وبت خواهم آمد امیدوارم باز هم از نظریات خودت مرا محروم نفزمایید. والسلام


جشنواره آخرین امید
ساعت19:30---27 آبان 1392
سلام...

بدینوسیله به اطلاع کلیه وبلاگ نویسان مهدی یاور می رساند که ثبت نام دوره چهارم حلقه وصال از تاریخ 92/7/1 آغاز و تا پايان آبان ماه ادامه دارد و شما مهدی یاوران عزیز می توانید پس از عضویت در این حلقه کار خود را با محوریت موضوعات زیر آغاز کنید:

1. خانواده و تربیت مهدوی

2. اتصال بیداری اسلامی به مهدویت

3. موضوع آزاد مهدوی: امید و انتظار، راه های دوستی با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره آخرین امید به نشانی akharinomid.ir مراجعه فرمایید.

[گل] اللهم عجل لولیک الفرج [گل]



پاسخ به شبهات
ساعت12:07---25 تير 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم

مهدي
ساعت16:03---21 خرداد 1392
سلام..اگه ميخاي قالب رايگان واست طراحي كنم بيا اينجا يا پوستر و بنر واسه وبت
!!!!!رايگان!!!
fm_music.lxb.ir
ايميلم
mttagheie@yahoo.com


مدافع
ساعت7:33---5 خرداد 1392
سلام عزیزم به مام یه سری بزن

سارا
ساعت4:30---31 ارديبهشت 1392
سلام راستی تا حالا کسی بهت گفته مطالبت خیلی خوبه؟من بهت می گم انصافا مطالب خوبی داری منتظرم به من هم سر بزنی

زهرا
ساعت22:11---23 فروردين 1392
سلام وبلاگ خیلی جالبی دارید من چند باری از وبلاگتون بازدید کردم خوشم امد.اگر مایل بودید با سایت من تبادل لینک کنید خوشحال میشم

Bidbux
ساعت10:53---17 فروردين 1392
سلام عزیزم
دوست داری اینترنت برات یه منبع درآمد کلان باشه؟! میزان درآمدت در ماه میتونه از 30 هزار تومن تا 30 میلیون تومن باشه و فقط و فقط به پشتکار خودت بستگی داره. وقت زیادی هم ازت نمیگیره... به هیچ سرمایه اولیه ای هم نیاز نداری... بنابراین توصیه میکنم حتما امتحان کنی و مطمئن باش که ضرر نمیکنی. برای اطلاعات تکمیلی به آدرس زیر بیا... منتظرتم عزیزم...
http://bid.loxblog.com/post/137/.htm


حسن
ساعت9:11---17 فروردين 1392
عاقل،فرزند خوشبختی است

عزیز
ساعت12:58---15 فروردين 1392
با سلام و تبریک عید نوروز به خدمت شما و خانواده محترم دوست عزیز.
چند وقتی هست که سایت شما را دارم و چند روز یه بار مزاحم میشم اما هر کاری کردم که شما را لینک کنم نشد چون آدرس سایت شما را قبول نمی کرد نمی دونم چکار کنم .دوست دارم شما را لینک کنم .منم عاشق اهل بیت (ع) هستم و در تمام کارام به خدا و اونها توکل می کنم واسه همین از اطلاعات بسیار زیبای شما استفاده می کنم.ممنونم وقت کردی یه وب کوچک و ناقابل دارم اگه سر بزنی.




حسین
ساعت8:59---10 فروردين 1392
السلام علی ربیع الانام ونضره الایام

سلام برمهدی بهارمردم وشادابی روزها

بهارحقیقی مردم مهدی است .

باآمدن مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف زندگی مردم بهاری می شود.

باهم زمزمه کنیم (اللّهُمَّ عجّل لِولیّکَ الفَرَج


حسین
ساعت8:59---10 فروردين 1392
السلام علی ربیع الانام ونضره الایام

سلام برمهدی بهارمردم وشادابی روزها

بهارحقیقی مردم مهدی است .

باآمدن مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف زندگی مردم بهاری می شود.

باهم زمزمه کنیم (اللّهُمَّ عجّل لِولیّکَ الفَرَج


حسین
ساعت8:59---10 فروردين 1392
السلام علی ربیع الانام ونضره الایام

سلام برمهدی بهارمردم وشادابی روزها

بهارحقیقی مردم مهدی است .

باآمدن مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف زندگی مردم بهاری می شود.

باهم زمزمه کنیم (اللّهُمَّ عجّل لِولیّکَ الفَرَج


دیوونه ی حسین
ساعت9:10---25 اسفند 1391
سلام
به منم سر بزنید با پست جدیدی با نام"بمیرمآقا"به روزیم

یا حسیـــــــــــــــن


hadi
ساعت6:11---13 اسفند 1391
سلام همسنگرباموفقيت لينک شديدلطفا من روهم بانام حلقه صالحين و آدرس
httpring_salehin.lxb.irلينک کنيدوخبرشو بهم بديد
يا علي


mojtaba
ساعت10:17---4 اسفند 1391
ما آماده تبادل لینک هستیم

mojtaba
ساعت10:16---4 اسفند 1391
ما آماده تبادل لینک هستیم

عزیز
ساعت13:45---3 اسفند 1391
با سلام خدمت شریف شما .من وب شما را تازه پیدا کردم.بسیار عالی بود.خیلی استفاده کردیم.می خواستم اگه اجازه بدید شما را لینک کنم.منتظر حضورت گرمتون هستم.
@} ;-


احمدابهری
ساعت11:19---1 اسفند 1391
سلام. با احترام به پایگاه اشعار آیینی اقای علی رضا خاکساری دعوتید .التماس دعا

ابوالحسن
ساعت13:59---29 بهمن 1391
سلام همونطور که گفته بودید لینکتون بروز شد. بازهم به ما سربزنید

هیئت جوانان محمد رسول الله (ص)
ساعت14:49---13 بهمن 1391
با عرض سلام و خسته نباشید
وبلاگ کامل و جامعی دارید
انشالا در پناه حق موفق و پیرزو و سر بلند باشید
اگه توانستید به سایت ماهم سر بزنید
ممنون یا علی


ازهیات موکب الاحزان بیرجند
ساعت19:52---8 بهمن 1391
باافتخارلینک شدید


ازهیات موکب الاحزان بیرجند
ساعت19:06---7 بهمن 1391
عالی بود.ماروهم لینک کنید

ابوالحسن آخوندی
ساعت12:51---27 دی 1391
با سلام. ابوالحسن آخوندی هستم و وبلاگم توی وبلاگت لینکه
vadiatolhosain.mihanblog.com
جدیدا وبلاگمو عوض کردم و نام شما رو توی وبلاگ جدیدم لینک کردم. میخواستم شما هم آدرس جدیدم رو با نام بیسیمچی جنگ نرم جایگزین لینک قبلی کنید. ممنون


طرح صلوات
ساعت10:56---7 دی 1391
سلام دوست عزیز

با تشکر از حضور شما .متاسفانه کد صلوات شمار در وبلاگ شما مشاهده نشد

یا علی مدد


hani
ساعت20:03---30 آبان 1391
سلام وب قشنگی داری .
اگه با تبادل لینک مواقفی منو به نام .:: خانه بازی ::. لینک کن بعد بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم .
ممنون


بانک اشعار روضه
ساعت22:35---19 آبان 1391
سلام سرور خوبی انشاءالله شما نیز لینک شدید

منتظرتم با تبادل لینک ارتباط مون بیشتر باشه

علی علی


سعید کسرائی نیا
ساعت8:34---5 آبان 1391
سلام دوست بزرگوار. در مورد داوری ها باید بگم همه ی آثار رسیده بدون تبعیض مورد ارزیابی قرار گرفته اند. در دور اول 698 اثر مورد ارزیابی قرار گرفت که 460 اثر به مرحله دوم رفته اند. همه 460 اثر داوری شده و داوران مرحله دوم دیدند و بر اساس معیار های اعلام شده امتیاز بندی شده. 70 اثر که امتیاز بیشتری داشتند به مرحله سوم رفته اند. این 70 اثر به در 3 بخش بوده اند. بخش به بخش همه ی آثار در فضای مقایسه قرار گرفته اند و داوران 40 اثر رو برای تقدیر انتخاب کردند. امیدوارم موفق و موید باشید.

ن-ر
ساعت22:19---16 مهر 1391
سلام وبتان قشنگه منتظرم به من هم سری بزنید ونظری بگذارید
یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟
برایش صادقانه می نویسم برای آنکه باید باشد و نیست جوانی 28 ساله با هزاران امید و آرزو ...


جنبش اينترنتي،پيامير رحمت (صلي الله عليه و آله و سلم)
ساعت7:10---6 مهر 1391
سلام

رسول خوبيها(صلي الله عليه واله وسلم) فرمودند :اگر خداوند بوسيله تو يک نفر را هدايت کند براي تو بهتر است از دنيا و هر آنچه در آن است

گروه اينترنتي رهروان ولايت ، و جنبش اينترنتي پيامير رحمت (صلي الله عليه و آله و سلم ) راه اندازي شد از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قراردادن لوگوهاي« جنبش اينترنتي پيامير رحمت( صلي الله عليه و آله و سلم)» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون ادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين پيامير رحمت (صلي الله عليه و آله و سلم) ثبت فرمائيد .

ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو ولينک کردن ، در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش پيامير رحمت (صلي الله عليه و آله و سلم) لينک شود


مرکزتوسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی
ساعت17:12---30 شهريور 1391
باسلام وبلاگ نویس محترم عضویت شما پس تایید شورای نظارت در مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی پذیرفته شد
لطفا جهت تکمیل ثبت نام مدارک و دریافت کد عضویت مدارک زیر را ظرف 72 ساعت آینده به دفتر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی تحویل دهید.
مدارک:" یک فتوکپی شناسنامه,یک فتوکپی کارت ملی,2 قطعه عکس"
تلفن تماس: 2223730
آدرس" طالقانی 13 جنب حسینیه ابن حسام مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی"


ebrahimi
ساعت7:59---27 شهريور 1391


سلام و وب زيبايي داريد .خوشحال ميشم به منم يه سري بزنيد و اگر مايل بوديد تبادل لينك داشته باشيم .
پاسخ:خواهر عزیزم و یا بهتر بگویم فرزند ارزشیم سلام از وبتان دیدن کردم و خوشحال می شوم با افراد اعتقادی امثال شما تبادل لینک داشته باشم ولی نگفته بودید با چه نامی شما را لینک کنم. انشائ الله همیشه ایام در پناه امام زمان موفق باشید.


عليرضا نظري
ساعت13:16---26 شهريور 1391
لينك شديد

با مطالب شيطان پرستي به روزم
پاسخ:با سلام من هم دوست دارم شما را لینک کنم اما نمی دانم با چه نامی ؟


عليرضا نظري
ساعت12:05---22 شهريور 1391
آقاي واعظي سلام
ازسايت شماخيلي استفاده كرديم.براي هيات محبان الحسين سرچاه تازيان وبلاگي ايجاد كرديم.به ما سربزنيدومارا ازنظرات خود بهره مند سازيم


علی
ساعت18:24---11 مرداد 1391
با سلام



واقعا زیبا وپر معناست مطالبتون



دست مریزاد
پاسخ:با سلام علی آقای عزیز از اینکه بنده حقیر را مورد تفقد قرار دادید صمیمانه سپاسگزارم . امیدوارم بار دیگر نه از باب تمجید بلکه از راهنمایی های شما برخوردار شوم ضمنا از وبت دیدن کردم برای شما ارزوی موفقیت دارم.دست علی یارتان


علی
ساعت18:23---11 مرداد 1391
با سلام

واقعا زیبا وپر معناست مطالبتون

دست مریزاد


علی
ساعت18:21---11 مرداد 1391
با سلام
واقعا زیبا وپر معناست مطالبتون
دست مریزاد


مصطفی
ساعت11:24---5 مرداد 1391
سلام واقعا وب قشنگی دارید لطفا به من هم سری بزنیید

مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی
ساعت18:31---25 خرداد 1391
وبسایت شما در نخستین مرحله داوری جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و به علت عدم درج آدرس سایت جشنواره در قسمت پیوند ها و عدم ثبت سایت در ستاد ساماندهی سایت های ایرانی به مرحله دوم دواری راه نیافت. شما 72 ساعت فرصت دارید تا برای رفع موارد اعلام شده اقدام نمایید.
پاسخ:موارد مورد نظر انجام گرفت .متشکرم


.
ساعت12:24---24 خرداد 1391
این پیام مال من نیست ولی بخونش:



ولی بخونش



تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست-



اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید



عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............



20 روز دیگه منتظر معجزه باش.


سید مهدی رضوی
ساعت5:10---2 ارديبهشت 1391
با سلام دوست عزیز و تشکر از وب زیبای شما/من شما را در لینگ خود قرار دادم.

اگه لطف کنید وب من را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشوم.

(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)

www.heiat110.loxblog.com

یا علی مدد
پاسخ:برادر سید مهدی عزیز من شما را قبلا لینک کرده ام و هم اکنون اگر دقت کنید در لینک های روزانه هستید ضمنا از لطف شما ممنونم . و برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . بنده را از راهنمایی های خود بی نصیب نگذارید .


khademolreza
ساعت9:17---26 فروردين 1391
با سلام و خسته نباشيد خدمت مديريت وبلاگ!
از زحمات شما در امر وبلاگ نويسي و تبليغ دين سپاس گذاريم!
با لطف خدا و مدد امام رضا (ع) وبلاگ هيئت مکتب الرضا (ع) شهرستان فريدونکنار
راه اندازي شد!
با نظرات و پيشنهادات و با حظور سبزتان فضاي وبلاگ ما را نوراني ميکنيد!
با آرزوي موفقيت براي تمام خادمين اهل بيت (ع)!
هيئت مکتب الرضا(ع) فريدونکنار[گل]


صالحی
ساعت19:09---19 فروردين 1391


سلام

دست شما درد نکنه

کارتون عاليه

از مطالب و عکساتون ميتونم استفاده کنم ؟

اگر لطف کنيد و جواب رو به وبلاگم بفرستين ممنون ميشم.

khatmeghoran.mahtarin.com



در ضمن وبلاگتون خيلي خوبه

من شما رو لينک کردم

شما هم منو با عنوان برگزار کننده ختم ها و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک کنيد

ممنون

موفق باشيد

منتظرم که تو وبلاگم بهم خبر بدبن


پاسخ:ممنون از لطف شما استفاده مطالب از نظر اینجانب بلا مانع است. ضمنا با کمال میل شما را لینک نمودم موفق باشید .


عبدالعباس محسنی
ساعت23:08---18 فروردين 1391
سلام,شهادت حضرت زهرا(س)تسلیت باد.
وبلاگ زیباومعنوی وآموزنده ای داریدوقت کردید به وب من هم سربزنیدوواسم نظربذارید.
لعن الله قاتلی یازهرا.


پوریا قنبری
ساعت8:12---15 فروردين 1391
باسلام من شما را با افتخار در لینک خود قرار دادم اگر شما لطف کنید ما را مهمان لینک خود نماید.

عنوان لینکپاسخ:با توجه به اینکه خود از ذاکران اهل بیت علیهم السلام هستم نوکر تمامی دلسوختگان به این خاندان می باشم و لینک نمودن شما موجب افتخار بنده هست . اجر شما با سرور و سالار شهیدان .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 اسفند 1399برچسب:مناجات ,ستایش پروردگار,دعای عرفه,قنوت عارفانه,تصویر قنوت رهبری,, توسط عباسعلی