سایت سازبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
مــــذهـــبي - فــــرهنـــــگي

ثبت خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی

 
مطلب را با یک سوال شروع می کنم:
آیا شما از افزایش بازدید وبلاگتون خوشحال می شید؟
اگر جواب مثبته این مطلب را تا انتها بخونید

در حال حاضر پرببیننده ترین سایت ها سایت ها یا شبکه های اجتماعی هستند اگر شما می خواهید بازدید خوبی روی وبلاگتون داشته باشید نباید از شبکه های اجتماعی غافل بشین . یکی از راههای جذب بازدید کننده از شبکه های اجتماعی ثبت مطالب وبلاگتون در اینگونه شبکه ها است اگر راهش را بلدید خیلی خوبه و اگر بلد نیستید من اونو به شما اموزش می دم ولی پیشنهاد می کنم حتی اگر راهش را هم بلدید این مطلب را بخونید

دلتون می خواد به صورت خودکار هر وقت پست دادید مطلبتون اتوماتیک بره توی فیس بوک-توییتر-لینکدین به همین راحتی !!!

مثل یه آب خوردنه !! کمی حوصله کنین و مطلب را تا انتها بخونین
دوروش برای اینکار هست یکی کمی سخت و دیگری آسان:
اما روش اول : (یه کم سخته ولی وقتی واردش شدی خیلی کیف می کنی)
خوب در ابتدا هر مدیر سایتی باید در شبکه های اجتماعی حداقل معروف مانند فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس اکانت کاربری ساخته و داشته باشد که ما مبنای آموزش را بر این می گذاریم که شما همچین کاری را انجام داده اید.

اگر نساختید همین حالا بسازید خیلی آسونه بعد از اینکه اکانت خودتون را در شبکه های اجتماعی بالا ساختید آموزش زیر را دنبال کنید

یکی از سرویس های بسیار خوب و عالی که در بین کاربران هم معروف و مورد استفاده است ، سایت و سرویس Twitterfeedمی باشد که با کمک این سایت می توانید با دادن آدرس URL خوراک و RSS خود به آن ، به طور اتوماتیک و بدون دخالت خودتان پست ها و مطالب سایتتان به شبکه های اجتماعی ساپورت شده از طرف این سرویس فرستاده شود.

ثبت نام در Twitterfeed

در ابتدای کار وارد سایت Twitterfeed.com شوید و روی گزینه Register Now کلیک نمایید.

twitterfeed-1

در کادرهای مربوطه ایمیل و رمز عبور را وارد کرده و یک اکانت برای خود بسازید.

twitterfeed-2

البته شما می توانید از امکان OpenId این سایت هم استفاده کرده و از طریق اکانت های گوگل یا یاهو و وردپرس خود وارد سایت شوید و نیازی به ثبت نام نداشته باشید.

twitterfeed-3

در مرحله بعدی که ثبت نام خود را انجام دادید ، وارد فاز بعدی می شوید که باید در فیلد ” Feed Name ” نامی برای فیدتان انتخاب کنید و در کادر بعدی هم باید آدرس Feed یا خوراک سایتتان را که در فیدبرنر ساخته اید در آن وارد کنید و در آخر هم دکمه ” Test Rss Feed ” را بزنید تا سایت تست کند که فید شما درست وارد شده است.

twitterfeed-4

در گام بعدی روی گزینه ” Advanced Settings ” کلیک کنید تا در زیر آن یک باکس از تنظیمات مختلف باز شود.

twitterfeed-5

در قسمت ” Update Frequency ” می توانید تعیین کنید که آپدیت مطالب شما در چه بازه زمانی در شبکه های اجتماعی منتشر شود. مثلا من روی هر 12 ساعت قرار دادم که 4 تا از پست های جدید سایت را در شبکه های اجتماعی منتشر کند.

twitterfeed-6

در قسمت بعدی هم در گزینه ” Post Content ” می توانید تعیین کنید که مطالب شما به چه صورت منشنشر شود ، مثلا فقط عنوان مطالب یا محتوای مطالب یا هر دو. اگر هم می خواهید که مطلب منتشر شده دارای لینک به سایت شما باشد که چک باکس ” Post Link ” را فعال کنید. در گزینه ” Shorten link through ” هم می توانید معین کنید لینک های شما توسط چه سایت های کوتاه کننده لینکی ، کوتاه شود که من مثلا سرویس bit.ly را انتخاب کردم و از سایت bit.ly مشخصات Api خودم را درآورده و در کادرهای مربوطه وارد کردم و در آخر هم دکمه ” Verify bitly Account ” را زدم تا اطلاعات به درستی تست شود. اگر هم می خواهید که مطالب منتشر شده شما با تنظیماتی که انجام دادید در فیس بوک هم انجام شود ، گزینه مربوطه را کلیک کنید.

twitterfeed-7

البته API سایت bit.ly به شکل زیر در قسمت تنظیمات قرار دارد.

twitterfeed-8

در قسمت بعدی در گزینه ” Post new items based on ” می توانید مشخص کنید که اگر پست های شما دارای تاریخ و زمان هستند که با انتخاب گزینه ” Pubdate ” جدیدتیرن پست ها بر اساس زمان و تاریخ مطالب منتشر می شوند و اگر هم گزینه ” GUID ” را انتخاب کنید که در این حالت ، آخرین پست های شما منتشر می شوند.

twitterfeed-9

در قسمت بعدی هم می توانید در گزینه ” Post Prefix ” یک پیشوند 20 کاراکتری انتخاب کنید و در گزینه “Post Suffix ” نیز یک پسوند 20 حرفی دیگر.

twitterfeed-10

اگر هم می خواهید که پست های بخصوصی از سایت شما در شبکه های اجتماعی منتشر نشود ، می توانید از گزینه ” Keyword Filter ” استفاده کنید و تعدادی کلمات کلیدی در کادر مربوطه وارد کنید تا بر اساس آنها فیلتر انجام شود.

twitterfeed-11

در مرحله دوم و گام بعدی و بعد از تنظیمات خود ، می توانید از 3 سرویس توییتر ، فیس بوک ، لینکدین برای انتشار مطالب خود استفاده کنید.

twitterfeed-12

برای اینکه این سرویس بتواند پلی بین سایت توییتر ایجاد کنید باید روی گزینه ” Authenticate twitter ” کلیک کنید و در صفحه بعدی هم روی گزینه ” Authorize app ” کلیک کنید تا ایجاد ارتبط شود. در فیلدهای بعدی هم کادرهای مربوطه را پر کنید و در آخر هم گزینه ” Create Service ” را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

twitterfeed-13

البته اگر می خواهید فیس بوک را هم اضافه کنید که همین مراحل بالا را طی کنید.

twitterfeed-14

در آخر هم که می بینید که چه سرویس هایی را برای انتشار مطالب انتخاب کردیم که می توانید فعال یا غیرفعال کنید و در انتهای صفحه روی ” All Down ” کلیک کنید.

twitterfeed-15

در مرحله سوم هم اطلاعاتی را که وارد کردید و سرویس هایی را که انتخاب کردید را می بینید و می توانید به مراحل قبلی برگردید و آنها را ویرایش کنید و یا با گزینه ” Go To Dashboard ” به انتهای مراحل بروید.

twitterfeed-16

خوب به سلامتی به داشبورد سایت رسیدید و می توانید داشبورد خود رابه راحتی ببینید یا تغییر بدید.

twitterfeed-17



روش دوم :(بسیار ساده و جالب )


اما راه ساده تر و بدون اینکه کاری بخواهید بکنید نیز هست کاملا رایگان و بدون موارد فوق :

این چهار سایت از طریق rss به سه شبکه مهم اجتماعی به نام های : فیس بوک , توییتر , لینکدین متصل است یعنی شما وقتی لینکتان را در این سایتها ثبت می کنید هر یک ساعت یکبار تمامی لینک های ثبت شده به سایت های بالا ارسال می شوند و در این سایت ها ثبت می گردند

حالا شما مختار هستید از روش اول استفاده کنید و خودتان شخصا لینک پست های وبلاگتان را ارسال کنید و یا از چهار سیستم تبادل لینک پایین استفاده کنید و بدون ثبت نام و طی این مراحل به راحتی لینکتون را ارسال کنید


کافیه هر زمان پستی در وبلاگتون گذاشتید در این چهار سیستم لینک پستتون را ثبت کنید تا به صورت خودکار به سه شبکه مهم اجتماعی ارسال شود


http://fabner.net


http://nimdar.net


http://pesmal.net


http://iranarena.net


صفحه قبل صفحه بعد

صفحه قبل صفحه بعد